19 Februari

Första dagen i backen, och vilket väder vi har! Tio minusgrader och strålande sol, bättre blir det knappt. Dagen började dock lite kämpigt för min del. Mina vader är problemet, de är inte skapta för att få plats i pjäxor. Har nog aldrig känt mig så fet som när jag var tvungen att prova 5 par olika pjäxor, varav ett par i storlek 41. Herregud. Haha, men det hela löste sig till sist och jag fick ett par pjäxor som jag kunde klämma ned mina tjockisvader i.







Samtliga bilder tagna med min lilla Nikon Coolpix s3000
Nu ska vi ut i backen igen! Tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, själv har jag samma problem, fast med min röv. Den är inte gjord för jeans utan stretch!

2011-02-19 @ 21:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0