Reseoutfit - check!

Tänk att nästa vecka bär det av! Aaaah!!! Resfeber deluxe! Nevars, än så länge är det lugnt. Idag fick jag klart vad jag ska flyga i iaf, vilket har varit ett av mina största problem hehe. Det fick bli en söt finstickad tröja med en färgglad uggla och en fluffig värmande väst. Jag satsar på mjukis från topp till tå, Uggs på fötterna och tunna mjukisbyxor. Jag har kommit fram till att det spelar ingen roll hur uppklädd och snygg man är, man ser ändå ut som fan när man kommer fram. Så nu tänker vi praktiskt! Tappas jag bort på New Yorks flygplats kan de alltid ropa efter hon-den-där-med-en-färgglad-uggla-och-med-en-fluffig-teddy-väst-och-med-tofflor-på-fötterna, tadaaa! Hehe. Inte för att jag planerar att springa bort eller bli borttappad, but just in case :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0