Natten är lång

Kära dagbok,
Det är åter söndag natt och jag kan inte sova. Tim sover sött här bredvid mig i sängen och hamstern för ett jäkla liv i vardagsrummet. Jag kommer inte på något bättre att göra än o formulera nyårslöften. Just nu är det rätt dåliga löften som snurrar runt i huvudet, som att sluta tjuvringa till Tim när han sitter bredvid mig i soffan och sluta tvångsgosa med stackarn när han sover.
Nej, jag behöver ordentliga löften. Hmm, borde jag ta tag i att skriva krönikor kanske? Bli en sån där kulturell typ som engagerar sig i nyöppnade utställningar och lokalt producerade filmer? Äsch.. Livet är för kort, och så är också detta omotiverade filosofiska kvällsinlägg författat på en Iphone med alldeles för dålig och för många obegriplig humor..

Godnatt dagboken, jag är kär. Bara så du vet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0