Lördagsmys

Jag är uppe i Stockholm och hälsar på kusinen Tessan och mitt kusinbarn Hampus, som är min andra kusin Maddes son. Tessan och Madde är syskon, tvillingar för att vara exakt. Hänger ni med? ;)

I alla fall... Idag har vi åkt runt en del under dagen och uträttat lite ärenden. Stefan (Tessans fästman), firades här på kvällen med smörgåstårta och julmust. Efter kalasandet tog vår myskväll vid och samtidigt som vi kikade på filmen Ironman så lade vi pussel. Jag kan erkänna att jag inte såg filmen alls utan koncentrerade mig helt på att lägga det nedrans pusslet! 187 bitar och det var svårt! Hehe. Men det gick till slut, skam den som ger sig! :P Det tog 2-4 personer ca 1 timme att pussla ihop ett pussel från 7 år, starkt jobbat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0