Vad vore vi utan Sex and the city?

Häromdagen såg jag filmerna och igår började jag titta på serien igen. Sex and the city blir aldrig dåligt, det funkar i alla väder och alltid. Serien har haft en sådan central del av mitt liv att det är svårt att föreställa sig hur det skulle ha sett ut om jag inte vuxit upp med den serien. Några av mina bästa minnen i livet involverar den serien, men ingen utav de härliga minnena är utan Lina. Det går liksom hand i hand: mysiga kvällar, godis, mjukiskläder, Kolmården, Sex and the city och så vi två. Alltid vi två. Det blir lite sentimentalt här nu, men det är verkligen något jag saknar.



Jag gick in på bilddagboken och hämtade denna bild. Den är från 23 Mars 2007. En typisk kväll ute i lilla stugan hos Linas föräldrar: mjukisar, skratt, godis och sex and the city :,). Fina minnen!

Kommentarer
Postat av: L

Oh my god! Guuud! Saknar´t! Så jääääklarns härligt!!!!

2011-08-24 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0