Trodde aldrig att denna dag skulle komma

God morgon säger jag såhär strax innan lunch. Men en sovmorgon har jag gjort mig förtjänt av efter den tuffa skolvecka jag haft hittills. Hoppas att ni förstår ironin. Sak samma, trött är jag i alla fall.

Men nu för en stund sedan hände något jag aldrig trodde skulle hända. Jag har beställt smink. Från Internet. Och betalat med mitt PayPal-konto. Paus för reaktion.

Jag? Smink från Internet? Med PayPal? Det känns som om hela världen är upp och ner. I vanliga fall brukar jag oftast köpa det smink jag behöver och tycka att det är jobbigt men sedan leva med det tills det tar slut. Oftast blir det så att jag köper smink utomlands och sällan hemma. Vad gäller PayPal, vilket meck det var att få till det kontot! Herrejösses. Men eftersom min e-legitimation från min bank aldrig vill fungera så fick jag jobba mig runt det. Och det gick ju...bra...hittills.. Vi får se var detta slutar. Som tur är, är PayPal-kontot inte direkt kopplat till mitt bankkort utan måste laddas via bank på Internet. Toppen!

Nej nu ska jag trycka i mig ett ägg, äta knäckemackan med randig kaviar och dricka mina vitaminer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0