London baby!

London är utan tvekan min favoritstad i hela Europa! Det är svårt att förklara vad exakt det är som gör London så fantastiskt, men jag är endå kär. Ni vet hur det funkar eller hur? Man kan knappt sätta ett finger på vad kärlek är heller, men pirr i magen och rejält med handsvett är vad London ger mig i alla falla fall :)

Åhhh vad underbart jag och mamma hade det när vi var där och hälsade på Lillebror! Jag är riktigt avis på honom måste jag säga. Kanske inte på den flottiga och fluffiga maten, men på allt annat. Och för första gången i mitt liv älskar jag Öl, men bara i London. Jag kan hantera och bemästra fenomenet tunnelbana och lokaltrafik; men bara i London. Jag kan äta bönor till frukost och ta en shot varje kväll innan läggdags; men bara i London. There is no place like London. Mina varmaste rekomendationer för er som funderar att åka dit, gör bara! Och om ni som jag ser ett mönster i vad jag skrev ovan så kan jag inte annat än bekräfta att det dricks en hel del alkohol där borta. Men som svensk är man inte den som är sån som inte tar del av andras kultur, eller hur? ;)


Första kvällen på uteserveringen vid Daniels arbetsplats


Här jobbar min lillebror Daniel :) Han jobbar som bartender i Carshalton, London.


Lillebror


Storasyster och Lillebror


Excotiskt djur i Camden


Sutton


Camden


Camden


Camden


Lunch i Camden, mycket brun mat


Jag och mamma i Camden


Vi prövade även fotbad med fiskar. Det kittlade men efteråt kändes det riktigt bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0