Kärlek

Materiell kärlek. Det är ingen hemlis att jag är en sån tjej som gillar kläder, skor och väskor (och choklad, muffins, disney channel m.m. m.m.). Men denna vår/sommar har det varit väskor i synnerhet. Det hela började med min stora Mulberry Bayswater weekendbag som vände upp och ner på min tillvaro, på ett positivt sätt. Den väskan köpte jag till mig själv som en rejäl klapp på axeln och en belöning för att ha klarat av år två på Universitetet. Meningen var att den skulle fungera som en engångsbelöning, men istället startade den en mindre svallvåg :P


"Starkt jobbat Jeanette, VG på hemtentan och duktigt att ha klarat två år på KSM"


Denna hade jag som handbagage på resan till London nu i augusti, älskar den!


Men det slutade som sagt inte där. Min födelsedag närmade sig och jag fann en ny, mindre kärlek; Balenciaga. Hola guapa! Den är i sandfärgat skinn och perfekt på alla sätt och vis. Dock kommer denna kompis att få sällskap av fler Balenciagor, då jag helt förälskat mig i märket. Drömmen är en i svart till att börja med.


"Grattis Jeanette 22 bast"





Häromdagen var det dags igen. Skolstart tänkte jag och köpte hem en väska som ska fungera som dator/litteratur väska. Den är från London, men jag köpte den inte när jag var där dessvärre, utan fick beställa hem den. Den är i mörk mörkbrunt skinn.


"Examensår Jeanette, försök åtminstone att se lite smart ut!"


London young Design Connection


Dessa belöningar måste sluta nu. Punkt. Jag kommer inte ha råd att åka till USA i vinter annars. No, no. Dessutom finns det inga större anledningar för belöningar just nu. Men nästa år när jag tar examen, då jäklar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0