Iphonefinger

Anledningen till att jag tog upp mitt Wordfeudande innan är för att mitt finger inte vill att jag spelar längre. Efter lite googlande kan jag konstatera att jag lider av "Iphonefinger" och det suger. Jag har ont i mitt pekfinger och det påminner om den ledinflammation jag fick efter allt slit i Sälen. Men det känns ju...hallå?!....

Det enda som kan "bota" denna inflammation, eller vad det nu kan vara; är att lägga ner Iphonen och sluta anstränga fingrarna mer än nödvändigt. Jag fattar inte ens att jag skrev det där. HUR, jag menar HUUUUR ska jag kunna ignorera det eviga plingandet från Wordfeud, Facebook och Twitter; HUR?! Jag får återgå till min kära gamla Ericsson då helt enkelt. Buuuuhuuuu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0