Grå torsdag

Hej hallå i stugorna. Idag känner jag mig lika grå och tråkig som vädret, blä. Känner mig nästan lite nere :( Det är ingen rolig dag idag helt enkelt. Jag har bara suttit på min fluffiga bakdel i soffan och ugglat. Jag har så tråkigt. Hamstern är sur och elak, Sex and the city-avsnitten börjar ta slut och jag sitter här och velar om jag ska adressändra idag eller inte. Jag känner att det är dags att adressändra nu, men samtidigt känns det liksom inte som om det är rätt dag att göra det. Min mentala bild av hur det går till involverar solsken, fanfarer och jag-vet-inte-vad... En deppig och uttråkad Jeanette i urtvättade mjukiskläder på soffan finns inte alls med i den bilden. Så frågan är om jag ska vänta?

Tänkte hur som helst fortsätta att titta på tv nu, äta min morrot och dricka mitt kaffe. Härligt värre hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0