Gooooood mooooorniiiing!

7:30 ringde klockan första gången, 9:30 kände jag mig färdigsnoozad och klev upp. Göttans. Efter det bjöd jag mig själv på min vanliga morgonrutin med frukost framför Rachel Ray, inget nytt och spännande där alltså. Nu håller jag på att bädda om i sängen och halvvägs håller jag på att svettas ihjäl! Detta är dagens träningspass kan jag lova, huuuuja!

På Ikea igår hittade jag en hel del roliga, men också nyttiga saker. Jag hittade bland annat en "madrasskil" som jag bråkat med nu ett tag, men resultatet är hittills värt det :) Sen hittade jag även överkast, sängkläder och glas på Ikea. Men det som samlade mest vuxenpoäng måste ändå vara äggskäraren. Tummen upp!


Jag börjar varje dag med ett kokt ägg, sportknäcke med kaviar och ett glas med multivitamin (brustablett). Jag inbillar mig att jag blir en friskare och bättre människa av vitaminer :P Jag återkommer med resultat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0