Fotorik sommar

I sommar har jag och min följeslagare D90:n fått möjligheten att fånga många underbara ögonblick tillsammans. Men den viktigaste läxan vi båda har lärt oss, och ett råd till alla hobby-fotografer där ute är att det aldrig går att ta för många bilder. Ingen bild är den andra lik och när känslan och tanken: "nä, nu har jag tagit tillräckligt med bilder på det här" kommer, ska du ta minst 10 bilder till. Jag har fotograferat på två bröllop och en student nu i sommar (bland annat) och såhär i efterhand önskar jag att jag hade dubbelt så många bilder.

Men de bilder jag faktiskt har är väldigt fina och jag har fått varit med och deltagit i alla dessa underbara händelser :)


Lillebrors student


Madde (kusin) & Jimmys bröllop


Sandra & Roberts (kusin) bröllop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0