22 and still rockin' the pajamas!

Jag insåg imorse lite sådär panikartat för mig själv att jag är 22 år gammal och fortfarande sover i pyjamas. Året runt. Hur osexigt är inte det?! Men sen kom nästa tanke, vad ska jag annars sova i? Att sova naken har jag i princip aldrig gjort och kommer troligtvis aldrig börja aktivt med heller. Tim har aldrig kritiserat mina nattkläder, men han kan ju inte tycka att det är så jäkla hett med flanellpyjamas? Så vad återstår?

Vad hemskt det är när man kommer på sig själv med ett beteende som av andra kan uppfattas märkligt och en smula udda, men som för en själv är det mest självklara i hela världen. Jag har haft många sådana "aha-upplevelser" kan jag lova, duschmössa är en annan sak. Men mer bör jag inte avslöja om mina avvikande vanor, med risk för att hela världen kommer kikna av skratt och sedan kissa på sig. Usch så skämmigt.


Ja jag har en rosa pyjamas med hjärtformade knappar och med små prickar på, men jag är jävligt het ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0