Vardagslyxar på balkongen

Jag har en muffin, min bok och min musik. Sen har jag ju såklart vårvärme, fågelkvitter, trafikljud från vägen nedanför samt avgasluft att andas. Lovely! Jag njuter kan man säga. Har suttit här ute i snart en timme och funderar på att ignorera den färdiga tvättmaskinen en stund till.

Senare i eftermiddag tänkte jag titta på lite satc (sex and the city), måla naglarna och ge min kvinnliga sida lite näring denna fina vårtorsdag. Sa jag förresten att jag köpte en våg idag? Jomen visst.. Lycka är att se den lille saten samla damm alla redan. Mohaha. Nevars, tanken är väl att jag ska satsa på beach'11/12 dårå (som börjar i december i samband med resan till Florida). Wish me luck!

Det börjar bra med den nyttiga "lilla" muffisen. Det är faktiskt nötter på, och det är ju...bra...? Som sagt, sötsugsretorik. Funderar på en master.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0