Ursäkta!

Som ni kanske har märkt så har det varit dålig aktivitet här den senaste tiden. Möjligtvis kan det ha o göra med att hemtentan är klar och inskickad, eller så har jag faktiskt inte suttit vid en dator? Jag tror på en kombination. Jag har firat, SOM jag har firat att den där tentan är över! Firat med vad kan man fråga sig?

Sömn, långa varma duschar, promenader i solen, god mat, trevligt socialt umgänge och nyrakade ben. Allt är inte sant, men nästan. Jag har faktiskt bott hos min bästis Lina en period :) Vi har ätit massor med god mat, skrattat, sjungit med i alla låtar i filmen Bridget Jones och levt ett gött samboliv :)

Tim lämnade jag hemma med Charlie, och jag tror att grabbarna har haft det ganska ok utan mig. Jag är hemma temporärt nu över helgen och kommer flytta tillbaka till Lina i slutet av denna vecka. Varför, frågar den nyfikne; för att ... svarar jag. Känner inte att allt och alla behöver veta det egentligen. Är ni nyfikna så har ni mitt nummer, eller så ses vi när vi ses :) Min blogg är så populär efter allt mitt tentaskrivande att den kommer upp som sökalternativ nummer två på Google! Haha..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0