Upp och hoppa!

Helst inte. Hur motiverande är det att lämna sängen för plugg, tvätt och städning? Egentligen? När det dessutom har regnat, är kallt och tråkväder. När jag är "ledig" brukar jag få muta mig själv för att jag inte ska ligga i sängen hela dagen.  Idag var det svårt. Vette tusan hur jag kom upp, men här sitter jag; redo för en ny dag! Eller inte..


Tror faktiskt att jag bosätter mig i sängen idag. Det finns ju tv, iphone, ipad, bärbar dator; men framförallt litteratur i form av akademiska texter som tydligen ska vara givande och föra mitt arbete framåt. Bara jag som är skeptisk? Vi vet ju alla att Disney Channel vinner över "Youth, Identity, and Digital Media"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0