Njuter på balkongen

Ojoj vad med tvätt jag har fått undan idag! Helt otroligt, måste nästan ge mig själv en klapp på axeln. När tvätten sedan var färdig gick jag ned på knä och låg och skurade plattorna på balkongen, när det sedan var färdigt tände jag lite ljus och satte mig en stund. Förutom trafikljud och annat så var det fantastiskt skönt. Kommer bli kanon sen när vi har ett bord så att vi kan sitta där ute och äta :) Längtar!


Tände lite ljus, kanske borde väntat tills det blivit lite mörkare; men men..


Solen är på väg ned och denna måndag tackar för sig


Inget fel på den utsikten, to bad att iphone-kameran inte fångar den så bra. Men kom hit på lite fika så blir det nog lättare att uppskatta allt sammans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0