Läget är under kontroll

Jaaa, då var man ensam hemma dårå..Såatteee.. Tim spenderar sin valborg i Uppsala och lämnar alltså mig och hamstern hemma. Vet ni vad det betyder kompisar? Somliga säger saknad, ensamhet, plågsam tystnad och läskiga monster under sängen (alt. uteliggare i källarn). Jag säger bara: total kontroll över fjärrisen, ensamrätt på godisskålen, 180 fantastiska sovcentimeter och vara uppe efter läggdags och titta på Disney Channel (alt. animerad film) heeela natten! WOHO!


Nyspacklade naglar, tofflor, tv, och mjukisar på. Vinet ligger på kylning (tills imorn) och middagen står i ugnen. Läget är under kontroll.




Poooolarn. Jag tänker somna med tv:n på. Försök bara stoppa mig! Moahahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0