Gör så gott jag kan

Nu när jag väl kan laga precis vad som helst utan att behöva ta hänsyn till någon annan så blev det ju bra tokigt. Fiskgratäng, köpt. En av Tims "nöd-matlåådor" egentligen. Vad hände? Jag har ju hela kylen full med huuur god mat som helst? Usch så tokigt. Men det blev bättre sen, tack och lov. Lite tv, lite saft och (lite) choklad. En dusch följt av varmt härligt te på balkongen. Det kallar jag vardagslyx! Om vi nu helt och hållet glömmer den där satans fiskgratängen och bara fokuserar på det lull lulliga, så har/är min kväll perfekt! :)


Varmt te och tända ljus. Lägg märke till min tekanna i porslin, DET är vuxenpoäng ;)


En helt underbar kväll..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Snygga bilder

2011-04-30 @ 10:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0