Glad påsk!

Min påsk bestod som vanligt av jobb, men det gör inte mig något. Jag jobbade långfredagen och sedan påskafton, men idag söndag var jag ledig och firade därför påsk hemma hos mamma och pappa i Kolmården :) Det bjöds på grillat (första i år), underbart väder (sitta ute!!) och trevligt sällskap. Men det bästa av allt var ändå lugnet, att kunna slappna av och bara koppla bort en del av verkligheten en stund. Älskar Kolmården extra mycket just av den anledningen.


Underbar utsikt från trädgården, nästan som Astrid Lingrens beskrivning av hennes barndom i Näs.



För er stackare som missat: det är VÅR!! :D




Grillmästarn, the boss, the legend..

Enough said ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jo du kan anordna en kurs för den som vill :))

2011-04-25 @ 16:08:04
Postat av: Pappa

Jo du... kan anordna en kurs för den som vill :))

2011-04-25 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0