Vardagsångest

Träningsångest. Ja cykla till skolan gör jag ju. Men sen är det inget mer för tillfället. Jag orkar inte helt enkelt. Jag är trött konstant och verkar ha tappat suget helt :( Är nästan lite deppig periodvis.

Men jag tror att det har och göra med ny termin, ny kurs, MASSOR av akademiskt o flummigt arbete, nytt extrajobb, utbildning på extrajobb, kaos i lägenheten, upproriska kattungar + att jag varit småsjuk ett bra tag nu. Det kan ju ha med det och göra. Typ.

Vad jag hoppas på nu är att jag åker på en riktig körare med feber, förkylning m.m så att jag sen kan vara klar med skiten. Det tär på mig att hela tiden pendla mellan att må bra och sedan må piss. När jag slipper missbruka ipren och nässpray och ständigt boosta med vitaminer, hoppas jag att jag återfår den energi jag brukar ha. Jag brukar normalt sett trivas med en sån här livsstil med mycket att göra, men nu tar den snarare knäcken på mig.

Varje ledig minut, timme jag har går till att bara vila. Jag har nog aldrig känt mig så lat som nu, aldrig. Bara att starta diskmaskinen känns som en bedrift...




Kommentarer
Postat av: Peson

Vi får köra zumba tillsammans, varför hänger du inte med mig på en löptur i krokek på fredag? :D

2010-09-25 @ 08:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0