Lycka är!

Woohoo! Jag fick jobbet, jag fick jobbet! Fy fasen vad nice! Eller, jag ska nog inte ropa hej allt för högt än; tänk om allt skiter sig sen när jag väl är på plats? Eh, så ska jag inte tänka nu; skitsamma, jag fick jobbet!

De extrapengarna som nu kommer att rulla in ska direkt in på sparkontot.. Förstå lättnaden?! Eftersom Tim och jag redan har en väl fungerande ekonomi så kommer dessa pengar bara att gå till skojiga saker. Bra va? Så nu börjar sparandet till fickpengarna som vi ska ha med oss till USA, nu börjar hamstrandet! Ska gå en snabbkurs hos Charlie tänkte jag ;)


Jag ska alltså jobba extra i biljettkassan på Louis De Geer :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, grattis! Alltid kul med lite extra pengar i fickorna! Bara du hinner/orkar med allt filosofiskt du har att lära på universitetet också... ;)

2010-09-01 @ 13:23:41
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0