Individuell skrivuppgift

Guuuud vilken ångest jag hade över den där nedrans uppgiften! Antagligen för att den inte gjordes i grupp, och att det var jag själv som var ytterst ansvarig för den :P Läskigt värre. Men jag fick iaf "en liten kommentar" av herr Ramsten, och så som jag tolkar det blev jag godkänd. Haha. Har varit tvungen att läsa det där mailet om och om igen..

"Jag har nu både hunnit läsa och bedöma din skrivuppgift, och är i stora drag nöjd med vad jag fått läsa."

MEN..

"Möjligen tappar du skärpan mot slutet av analysen, och jag hade inte haft något emot en avslutande fördjupning (i nuläget känns avslutningen något abrupt) men du lyckas verkligen klargöra att det inte är hekt oproblematiskt att kritiklöst länka sitt eget varumärke till andra varumärken med positiv laddning (ditt eget riskerar att framstå som mindre autentiskt än "förstärkaren")."

"och kanske med fler återkopplingar till kurslitteraturen - men analysen är logiskt strukturerad, självsäkert och humoristiskt berättad (och de återkopplingar du faktiskt gör hamnar på rätt plats och för handlingen framåt).
På det hela taget rolig och intressant läsning, som bara är ett litet steg ifrån att bli riktigt, riktigt bra."


Det var några utdrag från Ramstens mail och jag måste säga att jag ändå är nöjd. Jag slipper den tråkiga kompletteringsuppgiften!! (som han har hotat med från dag 1) hehe. Trots mitt bristande självförtroende i uppgiften så lyckades jag ro iland och förhoppningsvis kommer hemtentan att falla på rätt sida av betygssträcket också.. Hoppas hoppas! Men deadline för den är inte förens i slutet av oktober, men jag har ändå läst en bok som jag ev ska använda mig av. Har även börjat på ytterligare en bok. Känner att det är bäst att ha lite att välja på :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0