Höst

Just nu sitter jag vid datorn och gör..ingenting.. Jag sitter mest och kollar ut genom fönstret. Konstaterar att det är underbart väder ute. Det är säkert kallt, men himlen är blå och löven i björken utanför börjar byta färg. Har kommit fram till att hösten får mig att längta tillbaka ut till Kolmården. Jag saknar Linas och mina långa promenader, långa samtal; och jag saknar att komma in alldeles rosig om kinderna och värma mig med en vetekudde och sedan se på ett par avsnitt av satc (sex and the city). Jag har inte ens hämtat in alla mina satc-säsonger till stan, de är kvar i mitt rum i Kolmården. Det kanske är dags för dem att flytta snart? För det är på hösten som det kollas mest satc, utan tvekan.

Söndagen i Kolmården var precis vad jag behövde. Även om det inte blev någon promenad med Lina så gick Tim, jag och pappa en bit. Vi gick i skogen. Det luktade sådär speciellt som det gör när hösten närmar sig. Och istället för satc fick det bli valvaka..


Här kommer jag nog att sitta en stund till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0