Det där med att vara student..

Idag var det dags för den första heldagen på länge och jag var först lite tveksam till hur det skulle funka, med tanke på att jag har varit lite krasslig den här veckan. Men förmiddagen bara flög fram! Gruppen är så himla trevlig att jobba med och trots Ramstens uppgift så hade vi kul! ;)

Eftermiddagen blev dock inte så merry.. Genus.. Igen.. Själva ämnet är väldigt intressant, men föreläsaren höll dessvärre inte stämningen uppe. Det blev lite mycket "eeeeh...JA!" för min del..

Hur som helst.. För att överleva en sådan föreläsning har jag kommit på en rad olika tekniker, några av dem fick Emma se idag. Tur att jag kunde ge någon ett litet leende på läpparna iaf ;)

I vanlig ordning så kluttrade jag lite granna;




Jeanette = professionell kluttrare!


Kommentarer
Postat av: Emma

Världsbäst klutter idag Jeanette! Tyckte porträttet blev riktigt likt. :P

2010-09-09 @ 21:33:01
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Peson

Fortsätt klottra, my gosh!! I love it! :D

2010-09-25 @ 08:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0