*suck*

Då sitter man här vid datorn igen med berget av jobbiga uppgifter framför sig. Dock börjar berget att krympa så smått och snart är det inte långt kvar till toppen, för att spinna vidare på metaforen. Det är tur att vi har fin utsikt från fönstret här i sovrummet, annars hade jag deppat ihop helt.

Igår kväll laddade jag ned en ny app till min Iphone, Sveriges Radio (Audio Lasse kan känna sig stolt). Jag låg sedan och lyssnade på en timme lång intervju i P3 populär - Återvinningsintervjun, medverkade gjorde Bingo Rimér. Den var förvånadsvärt bra och intressant att lyssna på. Sedan fick det bli Karlavagnen. Där pratade de höst.

Karlavagnen känns verkligen som ett höstprogram för mig. Det var Lina som först presenterade mig för Karlavagnen på riktigt. När vi fortfarande bodde hemma kunde det hända ibland att vi lyssnade på Karlavagnen ute i Linas stuga "Drottningholm". Det var så himla mysigt! Det är ett såntdär minne som jag kommer ha med mig resten av livet :) När det är mörkt och kyligt ute, men varmt med tända ljus inomhus och så Karlavagnen. Love it!

Hur som helst.. Plugg. Igår var vi faktiskt hemskt duktiga (jag, Emma och Karin) och gjorde klart en uppgift som vi fick i tisdags och som ska redovisas på fredag. Själva uppgiften (kravspecifikationen) var 2 A4-sidor lång, men det löste sig! :) Håller tummarna för att allt går bra på fredag också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0