Man kan snart klassas som plugghäst

Hemtentan drog helt oväntat tag i mig idag när jag kom hem, det var inte alls planerat att jag skulle skriva något på den idag; men ibland blir det som det blir :) Än så länge har jag klottrat ned en hel sida (utan radavstånd) och jag har satt ytterligare två fotnoter, haha!

Men dessa jäkla fotnoter, hur man än gör så blir det knas. Men idag blev vi fint påminda på bibloteket om LIBRIS underbara fotnots hjälp. Så nu jäklar ska jag aldrig göra fel igen! Jag älskar verkligen LIBRIS. Alla texter jag har varit tvungen att ha med i hemtentan finns där och med ett enkelt knapptryck får jag en färdig fotnot som bara är att klistra in i hemtentan. Kan det bli bättre? Tror knappast det..

Mediekritiksuppgiften är färdigskriven och ska redovisas imorgon, monografiboken är färdigläst och ska börja analyseras inom några dagar och hemtentan rullar på fint. Nu känner jag som Emma, nu flyter det på. Nu förstår jag hennes lättnad och varma känsla inombords. Det känns bra nu, det känns som om det faktiskt kommer gå ihop sig detta. Tummen upp!

Det ska bli så obeskrivligt skönt när allt är klaaaaart! Om exakt en vecka. Det är eeen vecka kvar gott folk. En vecka. Hejja hejja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0