Jotten in the fall

För er som inte vet så kallas jag "Jotten" av Tim, och jag kallar honom "Totten", fyndigt värre ;) Haha. Jag tycker det är bättre än "snuttis", "hjärtegull", "sötnöt" osv osv. Det blir för mycket bara, så Totten och Jotten är vad som gäller. Bra, då har jag förklarat det..

Annars då? Jo, idag har jag skrivit hemtenta och jag börjar känna att jag sakta men säkert ser ett slut på eländet. Men ordet "omtenta" ekar som besatt i mitt huvud och jag börjar mer och mer tvivla på min förmåga att skapa något som faktiskt håller.. Hjälp!

När jag kände mig klar för dagen iaf så tog jag en välbehövlig dusch och sedan tog jag med mig kameran ut på balkongen och körde loss :P

Jag tänkte att jag skulle försöka ta en bild (från balkongen) som gestaltar (tack KSM för det underbara ordet!) hösten. Det slutade med att det var jag som stod och apade mig framför kameran. Hihi. Ja, så kan det ju gå. Anser jag mig ha rätten att kritisera sönder Top Model så få jag ju vackert ställa mig själv famför kameran och, jag vill inte säga modella, men ni fattar.

Så here we go..

Min seriösa gestaltning av höst:



Och de mindre seriösa:




Jag vet inte varför men om vi någon gång skulle få i uppgift att gestalta ett kinderägg så skulle jag troligtvis använda den sista bilden. Haha. Titta bara vad KSM gör med en! HahahahHAHAHAHAHA.. Hee..



Kommentarer
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

Uj uj Jeanette, du har blivit KSMifierad! Så även jag tror jag....Känner nämligen en sååån stooor lust att ANALYSERA din GESTALTNING av hösten och TOLKNING av ett kinderägg...eller kanske inte. (kryper tillbaka till hemtenaskrivandet). Höhö. :P

2010-10-11 @ 16:10:33
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0