Jag är ju typ nästan smart

Haha. Jag har ju som bekant sökt lite distanskurser till våren och var nu inne på studera.nu och kikade hur allting går osv. Jag kunde ju snabbt konstatera att min ansökning denna gång ser betydligt mycket bättre ut än när jag sökte in till univeristet för allra första gången.

Nu har jag ju faktiskt fått något så käckt som AP (akademiska poäng), hela 60 AP det ni ;) Haha. Men sen såg jag att mitt meritvärde har stigit en aning, tack vare det nya sättet att räkna (antar jag?), så nu ligger jag på nästan 18 meritvärdespoäng, vilket känns skojsigt. Känner mig nästan smart! Hehe. Nevars. Men jag är glad att jag har fullständigt betyg från gymnasiet och att de har varit så pass bra att de har tagit mig hit :)

Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0