Packa packa!

Det är ett av dom trevligare nöjen som involverar städning och organisering, men det är bara för att man vet att man ska göra något kul sen :P Idag har jag tvättat och i stort sett vänt upp och ned på min garderob för o hitta allt vad jag vill ha med mig till London. Och medan jag packar så hör jag min mammas röst som hela tiden säger: "nej, den behöver du inte ha med dig", "men Jeanette, vi ska bara vara borta i 4 dagar", "ta för guds skull inte med dig för mycket!". Hehe :P Jag är faktiskt duktig! Än så länge har jag inte med mig mycket alls, då har Tim med sig mer, så det så! :P

Organiserad (disträ) som jag är så har jag självfallet gjort en lista med allt som ska med. Men jag har nog aldrig varit med om att listan har varit så kort. Har jag glömt något? Eller börjar jag helt enkelt bli så gammal att jag inte längre känner samma behov av att släpa med mig halva hemmet?

Jag har återupplivat min gamla samsung kompaktis, och jag måste säga att den tar väldigt bra bilder för att vara pensionerad ;) Den ska med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0