Mmm, jag flundrar jag..

Ne, det blev faktiskt tonfisk till lunch.. Haha.. Ursäkta det extremt låga, dåliga och förskräckliga "skämtet". Jag är ensam hemma och jag har tråkigt! Det borde räcka som en slags ursäkt tycker jag.. Men för säkerhets skull, FÖRLÅÅÅÅT! Förlåt igen.. Hej kom och hjälp mig..

Jag har iaf färgat håret och ätit tonfisk hittills, så det är ju alltid något. I eftermiddag ska jag projektblogga lite, ta bilder med katterna (kommer ev upp här sen) och slutligen så ska jag baka muffins. Ikväll ska vi nämligen på fredagsmiddag hos pojkvännens mormor och morfar, så jag tänkte bjuda på fika :)
Man måste ju göra (muta) sitt yttersta för att välkomnas in i släkten :P


Givetvis så går det inte att färga håret utan att råka färga den ena kattungen en smula också.. Det råkade skvätta lite lite på golvet och snabb som stålmannen var klumpekatten framme och la både mage och tass i färgen.

Färgen går en bit upp på benen också.. Tack och lov så var fläcken på magen liten som en ärta. Jösses amalia vad snabba de små liven kan vara. Jag hann inte ens stänga dörren. Så note to self; stäng dörren innan du öppnar färgflaskan.. Suck.. Hur ska jag tvätta bort det där då?


Kommentarer
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

Åh, så flitig du är med muffinsbak! Tror helt säkert att dom kommer att välkomna dig in i släkten (men det tror jag ju redan att du är, välkommen alltså). :)

Osis med lilltassen, men lite skojigt också. Förhoppningsvis så ser kissen det som en fin halloween-utsmyckning. :P



Trevlig helg projekt-buddy!

2010-11-05 @ 13:27:42
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0