London

För exakt en vecka sedan bar det av till London, torsdag - söndag var vi borta och det har varit jättekul! Anledningen till att jag inte bloggat om det tidigare (varför jag ens känner att jag måste förklara är ett mysterium) är för att jag helt enkelt aldrig, extremt sällan sitter vid den stationära datorn längre. Jag har allt jag behöver i min inte-så-smarta-iphone eller så har jag Ipaden. Men som ni kanske märkt går det inte att blogga ifrån dem, så nu sitter jag här.. Så nu kommer det bara rassla in inlägg!

Lite bilder från London (blandade bilder från mig, pappa och Tim):

Bild från flygplanet.


Liverpool Underground station, vi tog tåget hit från flygplatsen.


Tims och mitt hotellrum. En del av det iaf. Vi bodde på Brewers Inn, som är en pub; så det var himla mysigt!


Utsikten från rummet.


Här åt vi frukost.


Ännu en bild från insidan av Brewers Inn.


Utsidan.


På bussen på väg in mot centrala London. Satt givetvis längst upp och längst fram på dubbeldäckaren som världens turist, hehe. Men det var skojigt, för vad de kör dem där engelsmännen!


Tim och hans pappa Agne.


Bussen körde förbi otroligt vackra byggnader.


Tjusigt värre.


Big Ben givetvis. Som jag tyckte var mycket mindre än vad man sett på tv?


Turist Tim och turist Jeanette på Trafalgar Square mitt i London.


Det glada gänget :)


Flaskskepp på Trafalgar.


Appels butik var givetvis ett självklart stopp (för vissa) ;). Andra (jag) ville in på Karen Millen lite till höger.


Mycket shopping blev det och det bjöds på julstämning.


Italiensk mat fick det bli till lunch, mumma!

Jag inväntar bilder från andra kameror (alltid lika spännande), så det kommer med all säkerhet att trilla in fler bilder här i bloggen längre fram.

Bilder på vad som shoppats kommer också :) Eller ja, det som inte ska bli julklappar iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0