Valborg

Det blev ingen brasa iår, men det gör inte mig det minsta. Jag och Lina färgade mitt hår, drack lite asti och sedan gick vi upp till Världens Bar och drack en drink plus två. Det var himla mysigt, trevligt oh-so-fabulous-á-Lina-and-J-style!

 

 

Efter Världens blev det film och mys med pojkvännen. Vi har fått hem Avatar på blue-ray, och den är 1000 gånger bättre här hemma än vad den var på bio!! Vilken bild, vilka detaljer och vilken film. Tummen upp!

Ikväll ska vi förhoppningsvis ha en filmkväll här hemma och se Paranormal activity. Tim och jag har bjudit hit lite folk, för jag är tveksam till om vi hade vågat se den filmen själva :P

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Oh.. Nu fattar jag vad du snackar om! Hyn ser smashin´ ut och man ser sådär.. Perfekt ut! =D Undrar hur bra man skulle se ut med den här kameran om man verkligen anstränger sig för att se bra ut! Smink, hår, pose och miner... Do I even wanna know...???? Eh... Yes!



Haha... Fanx för igår darling!

2010-05-01 @ 17:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0