Snyggare foton

Nu när jag faktiskt har en grym kamera (som jag börjar få fason på) samt tillgång till fräsiga program så lovar jag härmed att det är slut på dåliga, tråkiga och platta bilder i den här bloggen. Numera ska jag ägna mer tid åt att presentera snygga och välkomponerade bilder!

Hrm, ja.. Vi får ju se hur väl jag kommer hålla det löftet :P Men jag tänker iaf göra ett försök! But still, detta ska inte bli en foto-blogg, utan en dagboks-liknande vardagsblogg med lite snyggare bilder än hos vanliga bloggar bara ;) Jag ska även försöka göra om designen inom en snar framtid.

Min klasskompis Emma har även lärt mig att man måste märka och skydda sina bilder, annars kan de hamna lite varstans och bli stulna av envisa korvlisor som inte förstår svensk lag. Tack Emma, skyddade bilder ska från och med nu alltid finnas på denna blogg!

Så med andra ord, använd skydd!



Detta fick bli min provbild. Gjord på nån minut, men nu kan jag iaf principen. Toppen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0