Råttvakt

Jag fick äran att vara råttvakt nu i ett par dagar, då mamma och lillebror är i London. Tim sov även över en natt :) Vi hade alla tjejer ute när vi skulle se på film, och hela skaran slocknade innanför våra tröjor. Åh det var så mysigt! Tänk om Charlie kunde vara så gosig.

Tim och jag lät dock inte råttorna sova hela tiden, utan de fick även leva rövare bland blommorna i fönsterbrädan och race:a på köksbordet. Det var svårt att fota dem, men några bilder lyckades jag allt knäppa ;)
















Kommentarer
Postat av: Lina

Första bilden.... Hohoho... Råttsvansar är inte min grej!



Omg J... Såg precis på ett avsnitt av Grey´s Anatomy (Det senaste). Det var en scen med Meredith och Christina... Det var sååååå vi!

2010-05-14 @ 13:07:31
Postat av: Emma

Hihi, skojiga bilder! :)

2010-05-17 @ 22:52:07
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0