Farligt ha-begär

Jag har nu spenderat en bra stund av eftermiddagen sökandes efter kameratillbehör, och ha-listan blev lååååång! Dock uteslöt jag objektiv och annat dyrt jox tills en annan gång. Men jag hittade både stativ, filter och fjärrutlösare som jag verkligen vill ha inom en inte allt för avlägsen framtid. Inte nog med det så får vi snart hem en Canon PowerShot SX20 IS, som Tim ska lalla runt med. Då kommer det bli en del fotoäventyr i sommar förhoppningsvis :)



Bild från Canons egen hemsida.


Bild från Elgiganten. Stativ.


Bild från Expert. Fjärrutlösare.


Gråfilter ND4


UV MultiCoated Filter



Vitbalans! Ursäkta nu, men FAN så bra!! No-more "vita" t-shirts, papper eller någon smutsig vägg. Den där lilla livräddaren kostar 99 kr och den kommer vara värd allt, tro mig.

Samtliga filter-bilder är från tvspelsweb.se. Som för övrigt har väldigt bra tillbehör till kamera (och som ligger i norrköping!). För den som är intresserad det vill säga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0