Vacker fredag

Idag var jag iväg till skolan en sväng och där bjöds det på update från gruppen samt handledning med en otroligt duktig tjej som jag tror kommer bli kanon som handledare under vårt uppsatsarbete.

Efter den korta men givande skol"dagen" gick jag ut i det underbara vädret och bara njöt. Jag traskade omkring i drygt 1.5-2 timme. Jag hann med de få ärenden jag hade och sedan var det bara hem till den ynkliga lilla sjuklingen här hemma. Dock gick det ingen nöd på honom, så jag tog hans kort och hans bil och åkte ut på en shoppingrunda.

Ni ska bara veta vad med vuxenpoäng jag samlat idag! Oj oj oj, nu blir lilla mamma grå där hemma. Det har shoppats tvättkorg, tvättställning, städartiklar, servetter, påskägg m.m m.m. Och det blev jättefint här hemma :)

 

 

En hink för tvättmedel, hur mycket vuxnare kan det bli?

 

Och en tvättställning. Plus till mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0