Trööööött!

Nu orkar jag inte mer!! Jag har suttit inne på moderskeppet.se nästan hela kvällen och försökt lära mig nya saker i photoshop, och sen mitt upp i allt fick jag för mig att göra om här i bloggen. Och det tar tid! Det tar så sjukt mycket tid. Eftersom jag inte är någon superduper proffspulare på programmering tar det sin lilla tid. Jag testar, och kollar. Jag testar och kollar (135 ggr blev det totalt). Samtidigt som jag redigerar bilder osv.

Men nu serni, nu orkar jag inte mer idag. Kanske blir som sist att jag lämnar skiten halvklart ett par månader för att jag får ångest över tanken att jag måste in i kodvärlden igen.. Who knows? Sen är jag en obotlig perfektionist, så jag kommer nog aldrig få till en design jag är nöjd med. Men förhoppningsvis kommer min utbildning lära mig ett o annat som kan vara bra att ha ;)

Nu ska jag SOVA! Natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0