Träning är bland det bästa som finns!

Oh vad jag njuter av att kunna träna igen! Det är hemskt att vara sjuk och inte få röra på sig som jag vill, men nu, nu är jag i nästan full rulle igen :P Idag testade jag ett nytt pass, "dans". Det var det roligaste men samtidigt det svåraste jag gjort på länge! Jag har nog aldrig känt mig så klumpig, efter, glad och sexig på en o samma gång :P Haha, det var svårt men åh så skoj!

Tänk er pulp fiction, michael jackson, mary poppins, lindy hop, afro, jazz, broadway, step ja allt i ett paket. I början försökte jag följa ledarna så gott det gick, men det måste ha sett urfånigt ut för jag hade noll koll på alla lemmar som bara flög hit o dit. Sen någonstans i mitten av passet bytte jag taktik. Jag dansade som man gör ibland när man är ensam hemma och bara far runt som en tönt i vardagsrummet. Fungerade myyyyycket bättre. Det var bara att släppa alla hämningar och köra fullt ös till musiken.

Jag vet en tjej som kommer ha en rejäl träningsvärk imorgon, jajemen! Men det är såååå värt det! Har nästan längtat efter en riktig träningsvärk. Men fråga mig imorgon för säkerhetsskull, för då lär jag antagligen inte tycka att det är lika festligt.

Hur som, vill ni ha årets roligaste underhållning: kom till Friskis nästa onsdag och se mig "dansa" ;) Haha.. För jag lär vara där varje vecka framöver!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0