Tallinn

Resan till Tallinn har varit väldig väldigt bra och mysig :) Trots skrikande fyllon utanför hytten (som "sjöng" fåååååångad aaav en stoooooormviiiind), lite tråkigt väder med snö och slask samt kutande, lekande, och knackande estniska barn kl.07.30 i korridoren utanför hytten. Men utöver det var det fantastiskt ;)

Shoppingen var bra, även om det tog bra många timmar innan jag hittade något. Men sen rullade det på av bara farten, har knappt några pengar med mig hem (tur att det kommer nya imorgon). Det togs knappt några kort tyvärr. Men vi var mest inne i olika gallerior, och i Tallinn har svenska banker smällt upp stora skyskrapor bredvid sovjetiska kvarlämningar till tegelruckel, så det fanns med andra ord inte så mycket spännande att fota. Gamla stan och kultur får det bli nästa gång..



Hytten


Ruckel 1


Ruckel 2


Söt optimistisk pojkvän


Sött par fotat av Tim


Sött par fotat av Jeanette


Ett par inhandlade pyjamasshorts, haha söta va? :P


Sommarskor, tröttnar aldrig på seglardojjor



Smink, parfym och en massa krämer. Investerade i en (två) anti-rynkkräm så nu jäklar! :P


Tröja och halsduk


En annan snygg halsduk som jag köpte till MIG, men som Tim sedan "fick" (eller han tiggde till sig). Allt han behövde lova var en förlovning vid vår ettårsdag bara ;)

Det var en del av vad jag handlade borta i Tallinn, sen blev det givetvis lite Taxfree-shopping och annat skojsigt också. Men jag vill inte oroa min stackars små föräldrar i onödan, så därför hålls allt sådant utanför bloggen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0