Tack för igår! :D

Tim var borta på barnkalas hos sin lilla kusin som fyllde 11 viktiga år medens jag och Lina satt här i lägenheten med en gammal favorit, de bortoli ;) Vitt vin en lördag med fantastiskt sällskap är svårslaget. Dock räckte inte herr bortoli speciellt långt så det fick gott bli lite xider, redbull jäger samt lite annat busigt som jag kunde leta fram här hemma.

Lina och jag var fina under fötterna redan vid kl.19 och när Tim sedan kom hem någon timme senare gjorde han ett tappert försök att komma ifatt. Diskussionerna avlöste varandra och det blev en riktigt trevlig och lyckad kväll! Vi följde Lina till bussen vid 01.30 och sen låg Tim och jag uppe och pratade i mörkret till kl.04 för att sedan somna i en hög huller om buller.

Sammanfattningsvis så var det en fantastisk kväll och det var länge sedan jag hade så kul. Måste helt klart göras om snart! Vänta bara tills Lina flyttar in till stan, ojoj ;) Nevars, men vi kom väl fram till att en fest snart inte skulle vara fel. Lillebror fyller ju 18 bast snart (dessutom!), så det kanske blir något kul festande då förhoppningsvis.

Just det, det ska vara kusinträff snart också! Ujuj, pass på säger jag bara!






Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha.... huller om buller? Aha-aha-aha! Så han fick komma till igår stackarn? :P hahahha.. Nädå... :P

2010-03-21 @ 16:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0