Produktiv dag

Jag vaknade ensam i sängen imorse, då vissa inte har lyxen med sovmorgon :P Haha. Hela förmiddagen ägnade jag sedan åt den jädrans litteraturuppgiften som nu äntligen är inskickad och förhoppningsvis ute ur mitt liv! Sen lagade jag lunch till min hårt arbetande pojkvän.
Idag fick det bli pasta carbonara med välstekt bacon till. Efter lunch fick jag bilen (woohoo) och då åkte jag på en liten shoppingturné. Det inhandlades hamstermat, mattor och lite annat skoj innan jag begav mig till maxi för att handla mat.

Att gå omkring ensam med en stor kundvagn inne på maxi var en "ny" och speciell upplevelse måste jag säga. Ni vet den där känslan när man tror att alla kollar snett och undrar var min mamma är och om jag är tillräckligt gammal för att ens behöva köpa hushållspapper och pålägg själv.
Jag har nog inte vant mig vid att vara "vuxen" på riktigt. Ett bra bevis på det var att jag faktiskt ringde mamma och talade om hur många vuxenpoäng jag samlat genom att ha köpt en varsin eltandborste till Tim och mig. Haha. Men det tar sig. Och om jag får säga det själv så sköter jag allt med bravur ;) Eller..det mesta i alla fall..





På taveljakt. Den på New York vill jag haaaa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0