Onsdag

Shit vad tiden går fort, det är redan onsdag! Men jag har hunnit med en hel del redan måste jag säga. Jag har lärt mig att göra en hemsida i dreamweaver, skrivit en opposition, tränat, satt upp hyllor m.m m.m. Snart ska jag iväg upp till stan och växla in överblivna pengar från Tallinn, sen ska jag ha handledning en timme och efter det blir det hem och städa iordning en aning. Senare ikväll ska jag även iväg och träna är tanken, busy busy!







Borde städa hos den här sociala lilla herren också, som btw borde omyndigförklaras! Jag hade honom ute på datorbordet i 2 minuter, och efter 1 min hör jag ett högt DUNK och vips så har hamsterkorven hoppat ned på golvet. Det värsta av allt är att han bara satt där på golvet som ett fån! Tim, idag är han DIN hamster!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0