Nävekvarn

Det var sjukt segt att ta sig ur sängen imorse. Om det var för att sommartiden nu snor tillbaka en timme eller för att Tim och jag var uppe ovanligt sent vet jag inte, det kan mycket väl vara en kombination av dem två. Men hur som, segt var bara förnamnet.

Det tog mig exakt 15 minuter att få i mig frukost, smeta på lite smink samt klä på mig för att sen åka ut till Kolmården där jag sedan blev hämtad av Tim + hans familj. Vi var i Nävekvarn i stort sätt hela dagen. Vi hälsade på Tims gulliga lilla farmor som bjöd på mat och fika, men vi täckte även av deras båt som snart ska göras redo för säsong. Det var kyligt, blött och lerigt: men det gick väldigt bra iaf :)


Före:


Efter:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0