Lycka är!

Nu när jag äntligen börjar "bo in mig" här i stan så kan jag komma igång med mina träningsrutiner osv på riktigt igen. Visst har jag hängt på friskis en del och gått på olika pass m.m, men jag har saknat det spontana och oplanerade tränandet som jag alltid hade tillgång till ute i Kolmården. Men nu är problemet löst och jag är så lycklig.

I källaren här i huset finns nämligen ett gym. Det har jag vetat om sen jag flyttade hit, men nu var jag precis nere och kikade på det igen; och det är toppen! Det finns en spinningcykel, ett löpband, pilatesboll, lösa vikter, trampmaskin (eller vad man ska kalla den?) samt någon annan styrketräningsmaskin. Finns inget annat ord än toppen och tummen upp! Tjoho :D Så imorgon är det en tjej som ska cykla och springa lite innan skolan ;)

Och Tim har även sagt att han vill hänga en del med mig där nere i gymet, så det kommer vara extra roligt. Lina, du är också hjärtligt välkommen om du känner för det. Men vi ska ut o springa sen när du flyttat klart, bara så du vet! :P




Okej, det där var kanske inte en fullt realistisk bild..




Sådär ja.. Jag är inte så mycket för att romantisera sanningen, men alltså.. Ibland kanske man mår bäst av att göra det en smula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0