Jag lever!

Fy fan vilka dagar jag har haft! Har varit ordentligt sjuk sedan i måndags då det hela började med en rejäl snorrinnande förkylning. Hela tisdagen spenderade jag i/på sängen/toan. Tur att handfatet i badrummet sitter precis framför toan, då kunde man spy fram och ja..ni fattar..bak.. Jag kunde varken äta eller dricka på hela dagen, dels för att jag mådde hemskt illa; men också för att t om vatten vände på tre sekunder i maskineriet. Men dricka bör man, annars dör man.. Så jag fick i mig någon matsked cola samt lite vatten efter ett par försök.

Det värsta var att när jag mådde som sämst kom Tims pappa och skulle installera tvättmaskinen (hade jag helt glömt bort), så badrummet var upptaget i 1.5 timme. Vilket resulterade i att jag fick hulka i papperskorgen i köket (luktade mumma sen)..

Jag tror att ni alla vet hur utmattad man känner sig efter ett par vändor? Jag mådde piss och kunde inte ens sitta upp. Tur att det var "The Hills"- maraton på tv (Eller inte). Varför kan det inte visas något bra på tv om dagarna för??

Hur som helst, onsdagen var en kräkfri dag och jag avancerade kraftifgt genom att både sitta o äta (tjoohooo!). Små steg i taget.

Idag känner jag mig bättre, men aptiten har inte riktigt kommit tillbaka. Men den åh så envisa förkylningen har jag minsann inte lyckats göra mig av med. Så nu ligger det snorpapper över hela lägenheten, och jag är typ inne på min andra eller tredje toarulle nu tror jag.

Magen känns öm (inte så märkligt kanske), men jag mår inte speciellt illa längre så imorgon blir det skola för min del! Äter jag middag ikväll och behåller den som jag ska, då banne mig ska jag ut imorgon!

Gick en liten sväng till affären igår bara för att få komma ut o röra lite på mig, och det var extremt befriande! I tisdags när jag väl slutat kräkas och började få feber på kvällen kom också smärtan i kroppen. Jag fixar inte att ligga still en hel dag. Mina ben värkte något otroligt + att jag blir extra gnällig av feber.

Idag är jag som sagt på benen och börjar snart klättra på väggarna. Känner mig lite skakis fortfarande, men man måste ju börja någonstans. Dagens uppgift hittills har varit att jaga rätt på alla busiga snorpapper överallt, samt tvätta lite. Så som sagt, imorgon ska jag ut! Det kryper i hela kroppen på mig.. Och inte hjälper det att jag smittat Tim så att han har varit hemma sen igår (hehe)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0