Hehe

Jag vet inte riktigt om jag anser att jag har flyttat hemifrån än. Jag bara bor, lever och har min vardag tillsammans med Tim ;) För som det ser ut just nu så har jag bara flyttat hit lite småsaker som jag behöver dagligen, men jag har fortfarande sjukt mycket saker kvar hemma hos mamma och pappa. Min garderob har inte flyttat än, så därför kan jag inte säga att jag flyttat på riktigt. Men som det ser ut just nu så har jag två garderober på två ställen. Eller 6 garderober sammanlagt om man ska vara petig :P

Och eftersom jag knappt flyttat över några kläder eller prylar alls blev jag helt chockad när jag räknade till att jag faktiskt har 6 jackor, 7 väskor och 10 par skor här i lägenheten. Hehe, ja ni.. Hur ska jag få plats? För just nu känns det inte som om Tim har tillräckligt mycket plats för mig och mina saker i sitt liv. Tråkigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0