Tidig födelsedagspresent

Än är det ett tag kvar innan jag fyller 21.. Ville bara säga det. Så att alla är på det klara med det.

Men hur som helst, när Tim och jag var inne på Media Markt tidigare idag fick jag syn på ett stativ som jag bara var tvungen o ha. Det var precis ett sådant jag letat efter. Men så sa Tim nej. Det är inte ofta han säger nej, men då sa han nej. Trög som jag var/är fortsatte jag att tjata och insistera på att jag verkligen SKULLE köpa det där stativet. Varpå han säger att det egentligen skulle bli en av mina födelsedagspresenter.. Usch så dåligt samvete jag fick. Men jag blev extremt lycklig över min tidiga födelsedagspresent och ser fram emot att få spendera min födelsedag med familj, hamster och pojkvän :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0