This is why..

Det här är anledningen till att jag aldrig lägger upp "dagens outfit". Eller en anledning iaf, bortsett från att jag sällan orkar klä mig i något jag vill visa på bloggen..

Men hursom. Det här med posering är inte min grej känner jag. Därav den stela och extremt oengagerade "posen". Men jag tycker bättre om att stå bakom kameran än framför. Så på så vis känns det bra att blomman hamnade mer i fokus än jag själv. Haha.

Men blomman är fin :) Och vid liv! En av två växter som fortfarande lever i vårt hem.

Jag kanske borde satsa på mest orginella outfit-bild? För hur många posar bakom en blomma? Eller palm om man ska vara petig...
Och hur många lyckas ta en bild utan att kameran syns och utan händer? Kan ju avslöja att det finns en underbar liten manick som kallas fjärrutlösare och är en liten fjärrkontroll, toppen helt enkelt!

Men det var nog första och sista "outfit"-bilden i min blogg. Och jag kommer inte skriva var kläderna är ifrån. Moahahahaha. Så det är ett misslyckande rätt igenom ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0