Rullar köttbullar

Tims och mitt föhållande handlar till stor del om kompromisser, i kategorin mat då så att säga. Så nu när jag står inför uppgiften köttbullar gäller följande: helst bara blandfärs med tacokrydda, grädde o något starkt för Tims del. Jag o andra sidan tycker om allt vad grönsaker heter och skulle gärna vilja ha morötter m.m i, samt göra alltsammans av nötfärs.

Men för att förhoppningsvis glädja oss båda har jag nu gjort köttbullar av blandfärs, ingen tacokrydda, liiiite morötter, något vitlökigt, svartpeppar och salt. Samt lite annat som jag helst inte nämner, med risk för att Tim inte vågar smaka ;) Haha. Men förhoppningsvis kommer han att tycka att det är smarrigt. För detta blir nog bland de nyttigaste köttbullar du ätit älskling, och helt klart bäst för mage/tarmar! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0